A 226 lóerős Ducati Panigale V4 alsó hangon hétmillió forintba fáj, de a Speciale kivitelért, melyből összesen 1500 darabot terveznek legyártani, pont a dupláját kell kicsengetned.

A gyönyörű motort a milánói EICMA nevű expón állították ki, a népek pedig zabálták, ami nem is csoda, hiszen az olasz gyártó csúcsmodellje 2018 legnagyobb durranásának ígérkezik. Így nézett ki a gép a pódiumon egy csinos hosztesz társaságában:

A Panigalét úgy harangozták be, mint az olasz szimfóniát, ez pedig tényleg találó becenév egy olyan vas esetében, amiből az alapmodell is 214 lóerőt nyom ki magából 13 ezres percenkénti főtengelyfordulatnál, és tele van pakolva olyan vezetési segédletekkel, amiket más kétkerekűeknek még a full extrás verziói sem tudnak felmutatni: Bosch kanyar-ABS, Ducati kipörgésgátlók (DTC EVO és DSC), egykerekezés-gátló (DWC EVO), gyorsváltó (DQS EVO) és motorfékszabályozó.

A Speciale még ennél is többet ad. Nem csak erősebb, de az exkluzív anyaghasználatnak köszönhetően (kovácsolt alumínium kerekek, hellóka!) a nagyobb teljesítmény mellett teletankolva is csak 195 kilót nyom. Ezt a csodát láthatod a fenti képen, de mivel ezzel a látvánnyal nem lehet betelni, mutatjuk még egyszer.

Na igen, a képet a Twitteren posztolták, de ezen túlmenően semmi többet nem tudunk a szerencsétlen intermezzóról. A Ducati büszke szakembereinek biztosan teleszaladt a gatyájuk, amikor a dizájntárgyként is értelmezhető műszaki csoda az oldalával tompított a padlón, de mivel a hírverés elmaradt, feltételezzük, hogy nem történt nagyobb baj.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Szinte új ez a kilencvenes évekbeli Ferrari 348 tb

További cikkeink a témában