A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső, valamint a Blöff után húsz évvel Vinnie Jones ismét a képernyőn villantja meg a tudását, ezúttal egy autóreklámban. A tőle ismert stílusban most sem beszél mellé, csak a lényeget mondja.

A Ssangyong egyébként sem az a márka, ami a porhintésről szólna, és az új Korando is egy őszinte autó lett, azt kapod, amit vártál. Vinnie Jones ezért rövidre fogja, és harminc másodpercben foglalja össze, mit lehet tudni a koreai márka legújabb városi terepjárójáról.

Ez is érdekelhet:

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

Elhunyt Eddie Jordan, az F1 talán legszínesebb egyénisége

Egy látványos sörreklámmal tisztelegnek Hamilton nagysága előtt

További cikkeink a témában