A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső, valamint a Blöff után húsz évvel Vinnie Jones ismét a képernyőn villantja meg a tudását, ezúttal egy autóreklámban. A tőle ismert stílusban most sem beszél mellé, csak a lényeget mondja.

A Ssangyong egyébként sem az a márka, ami a porhintésről szólna, és az új Korando is egy őszinte autó lett, azt kapod, amit vártál. Vinnie Jones ezért rövidre fogja, és harminc másodpercben foglalja össze, mit lehet tudni a koreai márka legújabb városi terepjárójáról.

Ez is érdekelhet:

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés