A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső, valamint a Blöff után húsz évvel Vinnie Jones ismét a képernyőn villantja meg a tudását, ezúttal egy autóreklámban. A tőle ismert stílusban most sem beszél mellé, csak a lényeget mondja.

A Ssangyong egyébként sem az a márka, ami a porhintésről szólna, és az új Korando is egy őszinte autó lett, azt kapod, amit vártál. Vinnie Jones ezért rövidre fogja, és harminc másodpercben foglalja össze, mit lehet tudni a koreai márka legújabb városi terepjárójáról.

Ez is érdekelhet:

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mesterművek még közelebb: a Xiaomi ezzel a telefonnal elérhetővé teszi a csúcskategóriát

Miért vennél más autót, ha ennyiért kapsz Hyundait?

Ezt a két dobozt ne hagyd ki a számításból, ha mostanában tervezel partyhangszórót venni

A Player kérdése: Milyen eredményt ér el Örményországban a vb-selejtezőn a magyar válogatott?
72% Nyer
16% Döntetlent játszik
13% Kikap