Még csak nemrég jelent meg az új generációs Volkswagen Polo GTI, máris itt egy még izmosabb kivitel belőle. A raliautóról van szó, ami 272 lóerővel és összkerékhajtással olyat gyorsul, mint a sportkocsik.

Már ránézésre sem stimmel valami ezzel a Volkswagen Polóval, és az utcai változatot mellé állítva derül ki, hogy jóval szélesebb a szériamodellnél. A raliautóról van szó, ami az újonnan bemutatott Polo GTI alapjára épül. Mivel a Volkswagen gyári csapata már kiszállt a rali-világbajnokságból, ezért nem a WRC, hanem az R5 kategória szerint fejlesztették a gépet.

Nem mintha ettől sokkal gyengébb lenne a Polo GTI R5, amit láthatóan szétvet az erő. A karosszériáját jócskán kiszélesítették és hatalmas légterelő szárnnyal látták el, de a lényeg a motorháztető alatt van. Az 1,6 literes, turbós négyhengeres, amiből 272 lóerőt és 400 Nm-t hoztak ki, szekvenciális váltón keresztül mind az 1320 kilogrammos autó mind a négy kerekét hajtja.

Az eredmény elég meggyőző: 4,1 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, ami egy tizeddel jobb még egy BMW M4 idejénél is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés