Nagyon nem úgy, ahogyan képzelnéd.

Egy darabig úgy halad a gyártó legújabb reklámja, hogy a főszereplő a Volvo elhíresült 30 méterről ledobós tesztjét akarja a reflektorfénybe tolni, aztán hirtelen leszakad egy hatalmas darab a helyszín melletti jégfalról, és a kis klip narratívát vált.

A végső teszt ugyanis a Volvo szerint az éghajlatváltozás, ami ellen ők úgy veszik fel a harcot, hogy örökre dobják a belső égésű motorral szerelt autókat.

Azért ha már szóba került, arra a bizonyos 30 méterről ledobós tesztre is érdemes vetni egy pillantást:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés