Még mindig nagyon jól néz ki a Range Rover Evoque, aminek már a második generációja fut, és most kijött a konnektorról tölthető hibrid változata, háromhengeres benzinmotorral és 309 lóerővel.

Nagyon eltalálták annak idején a Range Rover Evoque formáját, ezért a nemrég megjelent második generációs modell is ezt a stílust folytatta, de a technikája sokkal modernebb lett.

Nem mondanád meg, de ez a vadonatúj Range Rover Evoque

A Velar mintájára alakították át.

Már a bemutatóján tudni lehetett, hogy a 48 voltos mild hibrid mellé később plug-in hibrid változat érkezik, most erről árult el részleteket a gyártó.

A P300e változatba egy saját fejlesztésű 1,5 literes, turbós háromhengeres benzinmotor kerül 200 lóerővel és nyolcfokozatú automata váltóval,

a 109 lóerős elektromotor a hátsó kerekeket hajtja. A kombinált teljesítmény 309 lóerő, a maximum nyomaték 540 Nm, amivel az összkerékhajtású szabadidő-autó 6,4 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 200 km/óra.

A 15 kilowattórás akkumulátor a hátsó ülések alá került, egy feltöltéssel 66 kilométert tehetsz meg tisztán elektromos módban,

és a töltés sem tart sokáig. A 32 kilowattos gyorstöltőről 30 perc alatt 80 százalékos töltöttség érhető el, a 7 kilowattórás fali töltőről ez másfél órába telik, az otthoni konnektorról azonban csaknem hét órát kell várni a teljes feltöltésre.

A Range Rover Evoque mellett a műszakilag rokon Land Rover Discovery Sport is megjelent a P300e kivitelben,

és az adatai nem sokban térnek el: 6,6 másodperc kell neki a százra gyorsuláshoz, az elektromos hatótávja pedig 62 kilométer.

Ez is érdekelhet:

Tipikusan londoni terepre vitték az új Range Rovert

James Bond-film helyszíne is lehetne ez a pálya.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Sainz olyan ajánlatot kapott, amivel még a Red Bull sem tud versenyezni

További cikkeink a témában