A hatvanas évek léghűtéses buszai, pontosabban a Westfaliák szellemi utódjának tekinthető Doubleback a legmodernebb anyagok felhasználásának köszönhetően mindössze százharminc kilóval nehezebb a donor Transporternél, cserébe teljes lakóautó-élményt ígér. Az elektromotorok negyvenöt másodperc alatt nyitják ki a hátulját, ahol így egy két méter hosszú hálószoba, illetve az ágyak mellőzésével egy akár négy biciklit is elnyelő raktér alakul ki. Természetesen zárt állapotban ez elég sokat elvesz a beltérből, így a Doubleback csupán kétszemélyes, illetve három, az extraként rendelhető első paddal. A tetőn a jól ismert sátornak is jutott hely.

A kempingezők álmának megkérik az árát: újonnan a száznegyven lóerős kétlitereres TDI motorral húszmillió forintba kerül, bár a cég már meglévő hosszított tengelytávú Transporterek átépítését is vállalja. Van vele munka, egy Doubleback ugyanis tízezer új alkatrészt tartalmaz! Kicsit drága, és nem fér bele a teljes család, de romantikus nyári kalandokra ez az ideális választás, persze csak ha nem akad épp egy régi Westfalia!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Verstappen büntetése is kellett ahhoz, hogy új pilóta ugorjon a világbajnoki tabella élére

Budapest utcáin bizonyítják, hogy egy F1-autó nem csak a versenypályán lehet őrült gyors

További cikkeink a témában
Az elektromos városi autó forradalmát hozta el az új Citroën ë-C3
Hirdetés