A Coca-Cola legendás kontúrpalackja, amivel Marilyn Monroe és Elvis Presley is smárolt, idén ünnepli a 100. születésnapját. Magyarország sem marad ki az üvegszáj-csókolásból, ugyanis a „Kiss Happiness” kampány hazai hírességek részvételével folytatódik tovább.

A Coca-Cola ikonikus üvegpalackja nem pusztán egy csomagolás, hanem lényegében a Coca-Cola élvezetének tökéletes módja, egy palack, amely az elmúlt száz esztendőben rendkívül személyes kapcsolatot épített ki fogyasztóival:

a csókot. 

A Coca-Cola ezt a különleges kapcsolatot a popkultúra olyan ikonjaival ünnepli reklámjaiban, mint például Marilyn Monroe és Elvis Presley, amint éppen „megcsókolja őket” a Coca-Cola kontúrpalack. Ez a csók az elmúlt száz év során több generáció számára elérhető volt, és ma is „elcsattanhat” egyszerűen úgy, hogy iszunk az ikonikus palackból.

A régi idők nagyjainak – Marilyn Monroe, Elvis Presley vagy épp Ray Charles – fotói mellett Magyarországon hazai hírességek és zenei ikonok mutatják meg ezt a csókot a Kiss Happiness elnevezésű kampányban. Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi lesznek a kampány arcai, akiket májustól óriásplakátokon és magazinok lapjain láthatunk majd abban a nagyon különleges pillanatban, amikor megcsókolja őket a legendás Coca-Cola palack.

Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi fotói a napokban készültek, a kamera másik oldalán Éder Krisztián divat- és portréfotós állt.

A magyar ikonok mindegyike lelkesen beszélt a Coca-Cola kampányáról a fotózás közben készült rövid videókban. Alföldi Róbert szerint csak az válhat ikonná, aki önazonos, hiteles, mindig ugyanazt a minőséget, mélységet nyújtja közönségének. Flour Tomi az Animal Cannibalshöz hasonlóan úgy gondolja, hogy a sikerhez három dolog kell: tehetség, kitartás és szerencse. „De egyébként leginkább a munkában hiszek, ha sokat belefektet az ember, akkor az visszajön, és ha szívből csinálja és őszintén, akkor azt észreveszik az emberek” – tette hozzá Flour, akivel nemrég olvashattál nálunk egy giganagy interjút.

Jakabos Zsuzsa, nem véletlenül egyik Heti álomnőnk úgy gondolja, hogy sokat és alázattal kell dolgozni a sikerért. „Nekem most a legfőbb hajtóerő a riói olimpia, de ahhoz, hogy mindennap kétszer beugorjak a vízbe naponta  más-más motivációt kell találnom, hogy elérjem a főcélomat” – tette hozzá Zsuzsa, akit stílusosan fürdőruhában egy uszodában fényképeztek.

(És mivel a felirattól némileg elvész a lényeg, leközölnénk csak neked, csak most az eredeti fotót az all-in lábcsodálásért:)

(Jakabos zárójel bezárva)

Az Amerika-rajongó Majka szerint világmárkához tartozni jó dolog, mert egy ilyen együttműködés már önmagában megtiszteltetés és azt is jelenti, hogy tudsz valamit vagy jelentesz valamit az embereknek.

Radics Gigi, akit egy menő budapesti lakásban, hófehér ruhában fotóztak, a videóban elmondta, hogy az válik ikonná, aki megőrzi belső értékeit és önmagát tudja adni.

Végül Tóth Gabi hosszú barna frizurával állt Éder Krisztián kamerája elé (szerintünk egy kicsit túl magasra ér a homloka ebben a parókában, de sebaj, a mikrofontetkós comb kompenzál).

Nagyon pozitív üzenettel zárta a kisfilmjét: nem csak egyvalami felé kell haladnunk, hanem minden apró dolgot fel kell szedni és értékelni kell az életünkben.

(Forrás: Coca-Cola Magyarország)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon