Teljesen érthető a kétszeres világbajnok frusztráltsága.

Fernando Alonsót oltári balszerencse érte a legutóbbi futam, az Ausztrál Nagydíj időmérőjén, a Q3-ban hidraulikus hiba miatt a gumifalba vágta autóját a gyors körének a végén.

Alonso természetesen frusztrált és csalódott volt a történtek után, mert mint mondja:

„a rajtelsőségért is harcolhattunk volna, már évek óta erre a lehetőségre vártam”.

A spanyol pedig nem túlzott, erős tempót autózott, a részidőket nézve egészen a mezőny elejéről rajtolhatott volna vasárnap – és így akár a dobogó sem lett volna elképzelhetetlen –, ugyanakkor a legbosszantóbb mégis az lehet számára, hogy egy filléres alkatrész okozta a vesztét. Az Alpine csapatfőnöke, Otmar Szafnauer ugyanis elárulta, hogy egy 1,5 fontos, azaz nagyjából 700 forintos tömítőgyűrű volt a hibás a kvalifikációs bakiért:

„Ez egy O-gyűrű volt, egy olajtömítő. Elmozdult, az olaj pedig kiszivárgott.”

Alonso végül a tizedik helyről rajtolhatott, de csak a 17. helyen végzett.

(Forrás: The Race, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Megnéztük, mennyire (nem) sikerült alkalmazkodni az F1 új korszakához a csapatoknak

Három futam ment le és még húsz van hátra az idei szezonból, vagyis nagyon merész dolog lenne messzemenő következtetéseket levonni az idény ilyen korai szakaszában, de azért már így is van némi rálátásunk arra, hogyan tudtak vagy éppen nem tudtak alkalmazkodni a csapatok a Forma–1 új korszakhoz.

George Russell rendesen megforgatta a kést a Red Bullban

Kétségtelenül helytálló a Mercedes pilótájának meglátása.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés