Az Instagram, a Playboy és a Tinder középkori logóját is megtervezte a grafikus, és az eredmény zseniális lett.
Mutattuk már, hogy milyenek lehetnének a világ legnagyobb márkáinak logói retró stílusban, és azt is láthattad, hogy lepusztult neonreklámként is elég látványosak lennének ezek a logók.
Most ennél jóval régebbre utazunk vissza az időben, az Ilja Stallone néven alkotó szentpétervári grafikus ugyanis azt képzelte el, hogy milyenek lettek volna a világ legismertebb logói a középkorban. A korszak jellegzetes stílusában rajzolt emblémák megtartották a jellegzetes vonásaikat, de a grafikus szép számmal vitt bele a középkorra jellemző ötleteket is.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Ez is érdekelhet: