Az Instagram, a Playboy és a Tinder középkori logóját is megtervezte a grafikus, és az eredmény zseniális lett.

Mutattuk már, hogy milyenek lehetnének a világ legnagyobb márkáinak logói retró stílusban, és azt is láthattad, hogy lepusztult neonreklámként is elég látványosak lennének ezek a logók.

Baromi jól néznének ki a menő cégek logói lepusztult neonreklámokként

A Facebook, a Tinder vagy az Instagram logóit viszontlátni ilyen környezetben eléggé nyomasztó érzés.

Most ennél jóval régebbre utazunk vissza az időben, az Ilja Stallone néven alkotó szentpétervári grafikus ugyanis azt képzelte el, hogy milyenek lettek volna a világ legismertebb logói a középkorban. A korszak jellegzetes stílusában rajzolt emblémák megtartották a jellegzetes vonásaikat, de a grafikus szép számmal vitt bele a középkorra jellemző ötleteket is.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Ilya Stallone (@ilya_stallone_artist) által megosztott bejegyzés

Ez is érdekelhet:

A hatvanas években teljesen megváltoztatták volna a Ford logóját

Túl merésznek ítélték az új Ford-emblémát.

Új emblémája van a Daciának, már nem sörnyitó

Persze mondjuk minden sörnyitó…

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés