Nem tudjuk miért, de a régi, ócska neonreklámoknak van egy olyan különleges atmoszférájuk, ami az első pillanatban rabul ejt, ahogy rájuk nézel.

Az ilyen feliratok minden bizonnyal a rozsdásodó TGV-vel meg a kihalt gyárépületekkel állhatnak rokonságban, az embert már a puszta látványuktól elfogja valami furcsa, keserédes bizsergés. Ezért is telitalálat Andrei Lacatusu munkája, aki Social Decay néven a mai cégek logóit tervezte meg szakadt neonreklámként.

Mi tagadás, a Facebook, a Tinder vagy az Instagram logóit viszontlátni ilyen környezetben eléggé nyomasztó érzés, hiszen szavak nélkül is tökéletesen sejtetik a civilizációnk hanyatlását.

(Forrás: Andrei Lacatusu/Behance)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Egy óriási aszteroida csapódhat a Holdba, akár szabad szemmel is látható lesz

Felvételen, ahogy az űrben lebeg Katy Perry

További cikkeink a témában
NN Ultrabalaton 2025: Minden, amit tudnod kell a nagy futás előtt
Hirdetés