Nem tudjuk miért, de a régi, ócska neonreklámoknak van egy olyan különleges atmoszférájuk, ami az első pillanatban rabul ejt, ahogy rájuk nézel.

Az ilyen feliratok minden bizonnyal a rozsdásodó TGV-vel meg a kihalt gyárépületekkel állhatnak rokonságban, az embert már a puszta látványuktól elfogja valami furcsa, keserédes bizsergés. Ezért is telitalálat Andrei Lacatusu munkája, aki Social Decay néven a mai cégek logóit tervezte meg szakadt neonreklámként.

Mi tagadás, a Facebook, a Tinder vagy az Instagram logóit viszontlátni ilyen környezetben eléggé nyomasztó érzés, hiszen szavak nélkül is tökéletesen sejtetik a civilizációnk hanyatlását.

(Forrás: Andrei Lacatusu/Behance)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés