Kevés csodálatosabb érzés van, mint mikor leugrasz a boltba mosószert venni, megakad a szemed a legszebb csomagoláson (tiszta abszurd, hogy egy mosószer szép, de az), és kiderül róla, hogy magyar. Azonnal tudni akartuk, mi az a Souldrops!
Az egész történet egy véletlennel kezdődött: Bóna Richárd 17 évig dolgozott egy olajipari multinál, váltani akart. Aztán mikor egy kolléganőjének mesélt a terveiről, kiderült, hogy a nő férje vegyészmérnök. Ő volt Gyimóthy Gábor.
A bizniszhez már csak a pénz hiányzott, ami végül a harmadik tulajdonostárssal, Lukács Ádámmal együtt érkezett. Az ő ötlete volt, hogy próbáljanak kockázatitőke-befektetőt bevonni az induláshoz. Így került képbe a Magyar Fejlesztési Bank Hiventures alapja.
A befektetett összeg több mint kétszázmillió forint volt, ami a tulajdonosok szerint akár egy éven belül megtérülhet, utána pedig nem titkolt cél kivásárolni az MFB-t.
A zseniális termék
Oké, ez eddig a rizsa, de nézd a terméket, egyszerűen hibátlan:
És ez közel sem valami gagyi promo duma, hanem egy megdöbbentő találkozás gyümölcse (ráadásul a Tescoban, szóval gondolhatod...).
A mosószer nem csak klasszul néz ki, de kőolajszármazéktól is mentes. A fejlesztése kb. egy évig tartott, és van egy molekula, amit csak az Egyesült Államokból tudtak behozni.
„Az Ariel minőséget kell hoznunk, de Eco label minőségben” – mondta Richárd a Forbes-nak.
Nem titok, hogy a márka minőségben az Ariel mellé akar felzárkózni, miközben árban alatta marad.
Egy 2 literes öblítő-kocentrátum jelenleg 1099 forintba, egy 3,2 literes mosógél pedig 3150 forintba kerül.
Még nem próbáltuk ki, de ahogy megvan a teszt, arról is beszámolunk.
(forrás: Forbes)