A japánoknak nyilvánvalóan lassú és nehézkes procedúra beállni a McDrive-okba, legalábbis erről árulkodik, hogy a gyorskajás mamut ettől a hónaptól már teszteli az autók navigációs rendszerén keresztül történő rendelést. A séma egyszerű: a program (esetünkben az ITS) egy gyorsétterem közelébe érve automatikusan felkínálja a vásárlás lehetőségét, amit a sofőr az érintőképernyő segítségével igénybe vehet, attól függően, hogy ingert érez egy happy mealre, avagy sem. Hogy a fizetéssel se teljen a drága idő, ezért a navigációs rendszeren keresztül is lehet utalni, így tovább csökken a vásárlással töltött idő.
Valószínűleg már csak egy okostelefon applikáció lehetne gyorsabb, és annak az az előnye is meglenne, hogy nagyobb információmennyiség lenne elérhető a júzer számára, illetve a cégnek is egyszerűbb lenne frissítenie, sőt, talán a McDonald’s is kevesebbet költene erre a megoldásra, mint a navigációs rendszer esetében. A tesztelésben olyan cégek vesznek részt, mint a Mitsubishi Heavy Industries, a Panasonic System Networks, a Toyota, és a Pioneer.
(Forrás: Japan Trends)