A Nespresso a Google-lel közösen elindította saját YouTube-csatornáját, plusz egy újabb hollywoodi sztárt szerződtettek.

A Nespresso reklámfilmjei egyre jobban kezdenek hasonlítani egy újabb Ocean’s Eleven-filmre, hiszen már Matt Damon is ott parádézik George Clooney mellett. Cseppet sem lennénk meglepődve, ha jövőre Brad Pitt vagy Don Cheadle is feltűnne kapszulás kávét kortyolva. A magunk részéről Catherine Zeta-Jonesnak jobban örülnénk, de hát ez nem kívánságműsor.

A sztori szerint Clooney átveri Damont, már ha átverésnek lehet nevezni azt, ha fél tucat bombázó ront az emberre.  A többit nem mondjuk el.

Érdekes, hogy az emberi jogi aktivistaként is működő Clooney nem szimpla reklámarc, mivel alaposabban belefolyt a Nespressóval való együttműködésbe. A cég YouTube-csatornáján elérhető filmekben a nézők különböző filmrészletekben láthatják Clooneyt akció közben, például az újonnan alapított Nespresso Fenntarthatósági Tanácsadótestület tagjaként.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!