Így duplázhatod meg az edzés hatékonyságát

Szálkásítanál, zsírt égetnél, de (azt kamuzod magadnak, hogy) nincs elég időd? Mondunk néhány tippet, amivel anélkül is növelheted az edzés hatékonyságát, hogy órákat kellene az edzőteremben töltened.

1) 30-40 perc karidó edzéssel is tök jó vagy, csak figyelj az intenzitásra

 A leghatékonyabban akkor tudod égetni a zsírt, ha maximális pulzusszámod 60-70% közötti tartományában edzed magad.

Úgy kapod meg legkönnyebben a maximális pulzusszámodat, ha 220-ból kivonod az életkorodat.

A futás tök jó, de  ITT és ITT tudunk még mondani sok sportágat, amit érdemes lenne kipróbálnod.

Arra azért figyelj, hogy kezdőként nem szabad rögtön megterhelő gyakorlatokkal indítani, vagyis ne akarj egyben lefutni 12 kilométert őrült tempóban, mert nem fog menni, és csak a motivációdat veszted.

2) Használj nagy súlyokat is, ugyanis azok nem csak az izomtömeg növelésére jók

Ha a megszokotthoz képest nehezebb súlyzóhoz nyúlsz, szervezeted kalóriafelhasználása hatékonyabb lesz. Szakértők szerint az izomszövetek egységnyi idő alatt háromszor annyi kalóriát égetnek el a saját fenntartásukhoz, mint a zsírszövetek.

Itt is áll, hogy figyelj a fokozatossága (főleg kezdőként), mert a végén megsérülsz.

3) Amennyiben már nem veszel el az edzőteremben és a súlyzók között, akkor te már megpróbálkozhatsz a szuperszériával

Ez két gyakorlat kombinált végrahajtását jelenti pihenés nélkül. Az ilyen gyakorlatok során a test olyan új ingert kap, amire érdemben reagálni is tud. Ettől viszont ne feltétlenül izmot remélj, ez inkább szálkásításra jó, meg persze fogyáshoz.

Még egyszer mondjuk, kezdőként azért ne ezzel próbálkozz meg először.

Egyszer a legférfiasabb edzésmódszert is ki kellene próbálnod:

Az edzés, amitől nemcsak szálkás izmokat és brutális erőt kapsz, hanem képességet is, hogy minden porcikád téged szolgáljon

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon