Valószínűleg már eléd tette az algoritmus a jópofa videót, amikor egy futár különböző tárgyai átalakítanak egy falfestményt. Valójában ez egy rafinált hirdetés, ami egy előírást kerül meg.

Aki lendületesen görget lefelé a közösségi médiában, szinte biztosan belefutott az Oatly cég talányos hirdetéseibe. A „tejtermék-alternatívákat” forgalmazó cég a francia piac meghódítása közben jogi akadályba ütközött, Párizsban ugyanis törvény korlátozza a falfestmények reklámcélra való használatát.

Eszerint lehet ugyan ilyen falfestményeket készíteni, de csak „művészi módon”, termékek és logók megjelenítése nélkül.

Több se kellett az Oatly kreatívcsapatának, amely olyasmi talányos feliratokat fújt a tűzfalakra, mint „Nem lenne ez a fal sokkal szebb egy doboz zabitallal?” Ezt egy online videóval toldották meg, ahol a futárok különböző tárgyakat tolnak a fal elé, új és új értelmet adva a mondatnak.

A saját falfestményeit meghekkelő Oatly esete a szabályokat hajlítgató gerillamarketing-kampányok időszakát vetíti előre. Ahogy Oskar Pernefeldt, a cég kreatív igazgató elmondta, a párizsi szabályokkal szembesülve nem hátráltak meg, mert

„miután mind a művészetet, mind a kültéri hirdetéseket szeretjük, tiszteletben akartuk tartani az előírásokat, miközben mesélünk a párizsiaknak az érkezésünkről, és egy kicsit szórakoztatjuk is őket.”

Persze a cég – ha már a figyelem középpontjába került – gyorsan kihasználta a lehetőséget arra is, hogy elmondja: a jövőbiztos étrendre való átállást szeretné megkönnyíteni, a termékeit ezért az elmúlt hónapokban a tej utódjaként pozícionálta.

(Forrás: The Drum)

Ez is érdekelhet:

A Balenciaga megint hülyének nézi az embereket, és ezt már az IKEA sem hagyhatta szó nélkül

A luxusmárka 300 ezerért megvásárolható ruhadarabját az IKEA 4000 forintért adja.

Így nézett ki, amikor a New York-i Szabadság-szobor még Párizsban állt

Mintegy 350 darabban szállították át a 46 méter magas, 204 tonna súlyú szobrot New Yorkba.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Azonnal építünk ennek a gyönyörű lánynak egy hóembert

További cikkeink a témában