Persze nem feltétlenül a sörgyártó tehet erről.

A világ második legnagyobb sörgyártójának számító Heineken eddig valahogy átvészelte a mintegy egy éve húzódó koronavírus-járvány miatt bekövetkező bevételkiesést, most viszont eljött az a pont, amikor már nem tud mást tenni, minthogy átszervezésbe kezd.

A közleményük szerint a 2020-ban 109 millió euró, mintegy 39 milliárd forint veszteséget könyvelhettek el.

A termékpaletta átalakítása mellett ennek egyik következménye, hogy

a Heineken kénytelen megválni a dolgozóinak mintegy 9%-ától, ami világszerte 8000 ember elbocsátását jelenti

(amivel a személyi jellegű kiadások kábé 350 millió euróval, azaz  125 milliárd forinttal csökkennek, 2023-ig pedig 2 milliárd eurót, azaz 714 milliárd forintot spórolnak meg) – jelentette be a sörgyártó tavaly júniusban kinevezett vezérigazgatója, Dolf van den Brink.

Szerencsére Magyarországot nem érinti a tömeges leépítés, legalábbis ez derül ki a HEINEKEN Hungária Telexnek küldött közleményéből:

„A HEINEKEN anyacége által bejelentett intézkedések, amelyek globálisan összesen mintegy 8000 munkahelyet érintenek a vállalatcsoportnál, a magyar leányvállalatot nem kötelezik leépítésekre. A HEINEKEN elkötelezettsége töretlen magyar munkavállalói, beszállítói és fogyasztói iránt.”

És ha már alkohol...

Egy újabb kutatás szerint nincs olyan alkoholmennyiség, ami biztonsággal fogyasztható

Úgy fest, hogy nincs olyan alkoholmennyiség, ami biztonsággal fogyasztható.

(Forrás: Reuters, Telex, fotó: Getty Images)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés