A diszkont légitársaság az első európai fapados cég, amely saját utazási videókkal népszerűsíti 85 vonzó desztinációból álló úthálózatát. Budapesttel kezdték.

A videókban bemutatott úti célok helyi vállalkozásai hirdethetnek a WizzTV-n, a videókat meg lehet nézni a wizzair.com-on, a közösségimédia-csatornákon és egyes repülőtereken is. A nézők megismerkedhetnek a jövőbeli utazásuk célállomásával, és bennfentes tippeket kaphatnak a helyi utaskísérőktől, a Wizz Nagykövetektől, akik tanácsokat adnak, mit érdemes az adott desztináción kipróbálni. A Wizz Air az első az európai légitársaságok között, amely vállalati szinten utazási videókat készít.

Az első, Budapestről szóló kisfilmet újabbak követik majd, amelyeket szintén a magyar startup-cég, a TouristMirror fog elkészíteni –mondta Molnár-Bencze Rita, a Wizzair marketing- és sales-igazgatója.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így néz ki egy országút Észak-Koreában, Phenjantól 100 kilométerre

Öt elérhetetlenül különleges hely, ahol az Airbnb-vel lehet megszállni

Az ország egyik legjobb kastélyszállója volt, de a pusztulás útjára lépett

További cikkeink a témában