A kemény munka és az elszántság révén az ember messzire elérhet, viszont a magába és a közvetlen körülötte lévő csapatba vetett bizalom az, ami még tovább juttathatja. Ismerjétek meg két hivatásos sportoló nem mindennapi történetét, akik azonnal magukkal ragadnak óriási energikusságukkal!

A Helly Hansen több mint 140 éve készít professzionális felszereléseket, amelyekben a hivatásos sportolók és szakemberek megbíznak és amelyek segítenek nekik életben maradni és élvezni az életet.

A tavaly téli nagy sikerű, márkafilm díjjal is jutalmazott „Tested by Mountains” kampányt követően, a Helly Hansen ebben a szezonban a bizalom témakörét veszi nagyító alá, így az új kampányban több hivatásos sportoló és szakember meséli el saját távlati céljának történetét – hogy a bizalom miként juttatta el őket oda, és hogyan motiválja még ma is őket arra, hogy új célokat tűzzenek ki, és új távlatokat hódítsanak meg.

Ismerjétek meg Erin és Øystein történetét, ami mindannyiunk számára igazán példaértékű és motiváló lehet!

Erin Mielzynski, a kanadai alpesisí-válogatott olimpiai műlesiklója és veteránja mindig arra törekszik, hogy kilépjen komfortzónájából, és újabb egyéni célokat érjen el.

Erin 2012-ben ő lett 41 év után az első kanadai nő, aki megnyerte a világkupa egyik műlesikló versenyét. 2019-ben azonban gondolt egy nagyot: a hivatásos síversenyző vállalta, hogy a franciaországi Chamonix-ban felmászik a hegyre, majd onnan extrém körülmények között lesiklik, annak ellenére, hogy nincs terepsí vagy túrasí tapasztalata.

A globális kampány részeként megjelenő filmben Erin Chamonix-ban szerzett tapasztalatait osztja meg. Testközelből láthatjuk, hogyan feszegeti a sportolónő saját határait, hogyan bízik meg ruházatában, felszerelésében, magában, és az őt körülvevőkben, hogy még további távlatokat hódítson meg.

Igazi adrenalin-tuning:

Meglehet, hogy Erin története csak rá jellemző, azonban annak a gondolata, hogy folyamatosan fejlődjünk, sokunknak ismerős és egyben inspiráló is lehet.

– vélekedik a hivatásos freeride síelő, Øystein Aasheim, aki 2019-ben túlélt egy hirtelen szívmegállást, ami miatt majdnem három hétig kómában volt, és azóta keményen dolgozik, hogy újra visszatérjen a síeléshez és a versenyzéshez.

„Az elmúlt egy évben, azok után, amin keresztülmentem, csakis arra koncentráltam, hogy visszatérhessek. Vissza az edzéshez, vissza a sízéshez, és vissza a versenyzéshez arra a szintre, amin a sérülésem előtt voltam” - mondja Øystein. „Most, hogy végre úgy érzem újra a régi önmagam vagyok, nagyon várom, hogy nekivágjak ennek az új szezonnak és a legjobb formámat hozhassam.”

Mind Erin, mind Øystein számára a bizalom alapvető szerepet játszik a határok feszegetésében, az akadályok leküzdésében, de abban is, hogy még tovább érjenek el.

Az új globális kampányban a Helly Hansen Erin és Øystein története mellett tucatnyi más történetet mesél majd, amelyek középpontjában a bizalom áll.

A kampány részeként pedig a márka saját közösségi média felületein biztatja követőit, hogy találják meg saját távlataikat, és hozzák ki magukból a legjobbat. Fejlődj, légy részese a pozitív üzeneteknek, és meríts belőle erőt!

Egy követést megér, nem igaz?

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Helly Hansen.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.