Az idei Super Bowl reklámjai (is) felérnek egy sztárparádéval.
Magyar idő szerint február 12-én 0:30-kor rendezik az NFL nagydöntőjét, azaz az 58. Super Bowlt (a Kansas City Chiefs és a San Francisco 49ers csap össze Las Vegasban), ami minden valószínűség szerint idén is az egyik legnézetett tv-műsor lesz az Egyesült Államokban – átlagosan 100-110 millió ember ül le a tévé elé csak az USA-ban, vagyis az ország lakosságának mintegy harmada.
A Super Bowl tehát hatalmas eseménynek számít, ami az amerikaifoci-élményen túl a hirdetni vágyó cégeknek is igazán jó lehetőséget biztosít arra, hogy igencsak széles körbe tudják eljuttatni termékeik hírét és üzeneteiket természetesen nem kevés pénzért cserében – a nagydöntő reklámszünete az egyik legdrágább tv-s idősáv, tavaly például egy 30 másodperces reklám ára 7 millió dollárba került.
Persze ha már Super Bowl-nagyságban gondolkodnak a cégek, elkerülhetetlen, hogy sztároktól hemzsegő reklámokkal álljanak elő. Így lehet, hogy például idén...
...Ben Affleck a fánkos Dunkin'-on keresztül szeretne zenei karrierre törni, hogy bebizonyítsa, hogy mégsem olyan unalmas (mint amilyennek a való életben tartják):
...Jason Momoa a T-Mobile-nál járja el a flashdance-t:
...Martin Scorsese rendezőlegenda a lányával igyekszik összedobni egy honlapot magának a Squarespace nevű weboldaltervezővel:
...Christopher Walken pedig azon idegeskedik a BMW reklámjában, hogy mindenki úgy beszél, mint ő, még a cameózó Usher is:
Persze ezeken kívül is bőven készültek még Super Bowl-reklámok sztárokkal.
Ez is érdekelhet: