A Microsoft az első Xbox piacra dobásának idején érezhette a nyomást, hiszen akkoriban mindenki a második PlayStationnel játszott. Nem igazán volt értelme hát válogatni az eszközökben, a redmondi cég marketingesei pedig egy olyat léptek, amit a mai napig nem sikerült kihevernünk.

A Life Is Short című klip simán pánikrohamot okozhat a gyengébb idegzetű nézőknek, és igazából csak azt értjük az egész történetben, miért került le végül a reklám a tévék képernyőiről. A sokkoló videó egy vajúdó nővel kezd, akinek szó szerint kilő a méhéből a csecsemő, ami a légkört áthasítva rohamtempóban indul növésnek. Gyermeki, kamasz-, majd felnőttkorba lép, és az igazán hátborzongató rész még csak ezután jön:

emberünk haja őszülni, majd hullani kezd, a fogai elrohadnak, aztán úgy csapódik be a sírba, akár egy világháborús löveg.

Kösd be magad, mert ettől a kliptől lefordulsz a székedről!

Amellett, hogy a reklám tényleg félelmetesen emberidegen, az üzenete miatt is vakarhatja a fejét az egyszeri néző. Az élet rövid, játssz többet? Nos, az élet tényleg rövid, de biztos, hogy ennek tudatában az ember akkor hozza a legjobb döntést, ha leül xboxozni?

Ez is érdekelhet:

Drog és alkohol nélkül ennél olcsóbban nem menekülsz a valóságból

Rettegés, sikítás, vegytiszta iszonyat és vastag sugárban zubogó adrenalin. Mondjuk, érdemes-e beruházni a PlayStation újdonságára.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés