A Microsoft az első Xbox piacra dobásának idején érezhette a nyomást, hiszen akkoriban mindenki a második PlayStationnel játszott. Nem igazán volt értelme hát válogatni az eszközökben, a redmondi cég marketingesei pedig egy olyat léptek, amit a mai napig nem sikerült kihevernünk.

A Life Is Short című klip simán pánikrohamot okozhat a gyengébb idegzetű nézőknek, és igazából csak azt értjük az egész történetben, miért került le végül a reklám a tévék képernyőiről. A sokkoló videó egy vajúdó nővel kezd, akinek szó szerint kilő a méhéből a csecsemő, ami a légkört áthasítva rohamtempóban indul növésnek. Gyermeki, kamasz-, majd felnőttkorba lép, és az igazán hátborzongató rész még csak ezután jön:

emberünk haja őszülni, majd hullani kezd, a fogai elrohadnak, aztán úgy csapódik be a sírba, akár egy világháborús löveg.

Kösd be magad, mert ettől a kliptől lefordulsz a székedről!

Amellett, hogy a reklám tényleg félelmetesen emberidegen, az üzenete miatt is vakarhatja a fejét az egyszeri néző. Az élet rövid, játssz többet? Nos, az élet tényleg rövid, de biztos, hogy ennek tudatában az ember akkor hozza a legjobb döntést, ha leül xboxozni?

Ez is érdekelhet:

Drog és alkohol nélkül ennél olcsóbban nem menekülsz a valóságból

Rettegés, sikítás, vegytiszta iszonyat és vastag sugárban zubogó adrenalin. Mondjuk, érdemes-e beruházni a PlayStation újdonságára.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés