A Microsoft az első Xbox piacra dobásának idején érezhette a nyomást, hiszen akkoriban mindenki a második PlayStationnel játszott. Nem igazán volt értelme hát válogatni az eszközökben, a redmondi cég marketingesei pedig egy olyat léptek, amit a mai napig nem sikerült kihevernünk.
A Life Is Short című klip simán pánikrohamot okozhat a gyengébb idegzetű nézőknek, és igazából csak azt értjük az egész történetben, miért került le végül a reklám a tévék képernyőiről. A sokkoló videó egy vajúdó nővel kezd, akinek szó szerint kilő a méhéből a csecsemő, ami a légkört áthasítva rohamtempóban indul növésnek. Gyermeki, kamasz-, majd felnőttkorba lép, és az igazán hátborzongató rész még csak ezután jön:
emberünk haja őszülni, majd hullani kezd, a fogai elrohadnak, aztán úgy csapódik be a sírba, akár egy világháborús löveg.
Kösd be magad, mert ettől a kliptől lefordulsz a székedről!
Amellett, hogy a reklám tényleg félelmetesen emberidegen, az üzenete miatt is vakarhatja a fejét az egyszeri néző. Az élet rövid, játssz többet? Nos, az élet tényleg rövid, de biztos, hogy ennek tudatában az ember akkor hozza a legjobb döntést, ha leül xboxozni?
Ez is érdekelhet: