A nagy popcornosvödör-háború a Dűne: Második rész című mozival kezdődött, mely egy egészen zavarba ejtő saját márkás vödörrel jelent meg a mozikban. A válaszcsapást a Deadpool & Rozsomák vitte be, most pedig a Gladiátor folytatása emel a téten egy látványos, és az előző kettőnél sokkal elegánsabb indulóval.
Mondjuk a két említett alkotás saját vödreinél nem nehéz elegánsabbat összehozni, hiszen mindkettő adott némi okot kellemetlen asszociációkra – persze, rossz az, aki rosszra gondol.
Ezekkel szemben Ridley Scott történelmi akciómozijának saját vödrei már nem akarnak semmilyen testrés(z)t, sem semmilyen szexuális aktust a nézők eszébe juttatni. A Gladiátor II merchandisingért felelős részlege két dizájnt álmodott meg, és egyik látványosabb, mint a másik.
A nézők a film vetítésein a popcornt Maximus ikonikus sisakjából...
The ‘GLADIATOR 2’ popcorn bucket has been revealed. pic.twitter.com/5yziaJLmY6
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) October 8, 2024
...vagy pedig a Kolosszeumból is magukhoz szólíthatják:
Finish the popcorn, scan the code, and let the games begin. Experience your own augmented reality gladiator battle with the #GladiatorII Popcorn AR-ENA Bucket. Get yours at @Cinemark opening weekend and get tickets today. pic.twitter.com/qINBIfJhg2
— Gladiator Movie (@GladiatorMovie) October 22, 2024
Az utóbbi ráadásul még egy igen komoly trükköt is tud: ha kifogyott belőle az ennivaló, a tulajdonosa egy QR-kód beolvasása után egy kiterjesztettvalóság-alkalmazás és a telefonja segítségével a vödörben gladiátorküzdelmeket nézhet.
Nos, szerintünk eddig egyértelműen az utóbbi nevező áll győzelemre abban a bizonyos háborúban.
Ez is érdekelhet: