A nagy popcornosvödör-háború a Dűne: Második rész című mozival kezdődött, mely egy egészen zavarba ejtő saját márkás vödörrel jelent meg a mozikban. A válaszcsapást a Deadpool & Rozsomák vitte be, most pedig a Gladiátor folytatása emel a téten egy látványos, és az előző kettőnél sokkal elegánsabb indulóval.

Mondjuk a két említett alkotás saját vödreinél nem nehéz elegánsabbat összehozni, hiszen mindkettő adott némi okot kellemetlen asszociációkra – persze, rossz az, aki rosszra gondol.

Ezekkel szemben Ridley Scott történelmi akciómozijának saját vödrei már nem akarnak semmilyen testrés(z)t, sem semmilyen szexuális aktust a nézők eszébe juttatni. A Gladiátor II merchandisingért felelős részlege két dizájnt álmodott meg, és egyik látványosabb, mint a másik.

A nézők a film vetítésein a popcornt Maximus ikonikus sisakjából...

...vagy pedig a Kolosszeumból is magukhoz szólíthatják:

Az utóbbi ráadásul még egy igen komoly trükköt is tud: ha kifogyott belőle az ennivaló, a tulajdonosa egy QR-kód beolvasása után egy kiterjesztettvalóság-alkalmazás és a telefonja segítségével a vödörben gladiátorküzdelmeket nézhet.

Nos, szerintünk eddig egyértelműen az utóbbi nevező áll győzelemre abban a bizonyos háborúban.

Ez is érdekelhet:

Elég egy-egy másodperc, hogy felismerd a 80-as évekbeli tévéműsorok főcímeit?

Bár 1989-ig hétfőn nem volt tévéadás, a többi hat napon lehetett válogatni a műsorok között. Mi is válogattunk, neked csak ki kell találni.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.