A nagy popcornosvödör-háború a Dűne: Második rész című mozival kezdődött, mely egy egészen zavarba ejtő saját márkás vödörrel jelent meg a mozikban. A válaszcsapást a Deadpool & Rozsomák vitte be, most pedig a Gladiátor folytatása emel a téten egy látványos, és az előző kettőnél sokkal elegánsabb indulóval.

Mondjuk a két említett alkotás saját vödreinél nem nehéz elegánsabbat összehozni, hiszen mindkettő adott némi okot kellemetlen asszociációkra – persze, rossz az, aki rosszra gondol.

Ezekkel szemben Ridley Scott történelmi akciómozijának saját vödrei már nem akarnak semmilyen testrés(z)t, sem semmilyen szexuális aktust a nézők eszébe juttatni. A Gladiátor II merchandisingért felelős részlege két dizájnt álmodott meg, és egyik látványosabb, mint a másik.

A nézők a film vetítésein a popcornt Maximus ikonikus sisakjából...

...vagy pedig a Kolosszeumból is magukhoz szólíthatják:

Az utóbbi ráadásul még egy igen komoly trükköt is tud: ha kifogyott belőle az ennivaló, a tulajdonosa egy QR-kód beolvasása után egy kiterjesztettvalóság-alkalmazás és a telefonja segítségével a vödörben gladiátorküzdelmeket nézhet.

Nos, szerintünk eddig egyértelműen az utóbbi nevező áll győzelemre abban a bizonyos háborúban.

Ez is érdekelhet:

Elég egy-egy másodperc, hogy felismerd a 80-as évekbeli tévéműsorok főcímeit?

Bár 1989-ig hétfőn nem volt tévéadás, a többi hat napon lehetett válogatni a műsorok között. Mi is válogattunk, neked csak ki kell találni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés