Most őszintén, valamikor már el kellett jönnie annak az időnek, amikor valaki válaszol a How Much Is The Fish-kérdésre. A szőkített rave-király hipermarket-hálózatot reklámoz, és még a Hyper Hyper is előkerül, mert hipermarket. Érted.

Kipörgött a WTF-számláló és hősi halált halt, a német EDEKA áruházlánc reklámjában ugyanis H.P. Baxxter végre választ kap arra a kérdésre, hogy mennyi a hal, majd felpattan a kasszasorra, hogy ha már hipermarket, akkor a Hyper Hyper-ből is adjon egy kis velős ízelítőt. Az egész annyira hihetetlen, hogy többször kell megnézni, az ember fel sem fogja, hogy amit lát, az nem álom csupán. Az őszinte csodálat és a rémület rövidke, filmes galacsinba gyúródott pillanatai következnek, avagy ha nem ezzel cikizik majd H.P. Baxxtert a következő egy évben, akkor semmivel. A legendás német humor megint lecsap. De mégis van benne valami szívmelengető. Bár tudnánk, mi az, de ott van, érezni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Ha fotós csúcstelefont keresel, a Xiaomi 15 sorozatnál ne keress tovább!

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

További cikkeink a témában