A Netflix ingyenességnek azonban megvan az ára.
Érdekes megoldással kísérletezik a Netflix vezetősége annak érdekében, hogy növelje a felhasználói bázisát, a streamingszolgáltató ugyanis azt tervezi, hogy
az európai és az ázsiai piacokon ingyenesen (is) elérhetővé teszi a netflixezést. Ez viszont némi a kellemetlenséggel járna, merthogy a tartalmak mellé reklámokat is kapnának a júzerek.
Persze a sreamingszolgáltató ezzel nemcsak a felhasználói bázisát szeretné növelni, hanem vélhetően abban is bízik, hogy a reklámokkal tarkított filmezés-sorozatozás arra ösztönözheti a nézőit, hogy előfizetős csomagra váltsanak, vagyis ettől a húzástól bevételnövekedést is remélhetnek.
A Netflix Afrikában, pontosabban Kenyában már kipróbálta az ingyenes változatot, a 2023 végén lezárt teszt eredményeit pedig most vitatja meg a vezetőség.
(Forrás: Bloomberg, fotó: Unsplash / Venti Views )
Ez is érdekelhet: