Beszakad a tető, lángol az öltöny, motoros száguld a lépcsőkön – ezt a 2005-ös, egyperces reklámot sokan minden idők egyik legjobbjának tartják.
Többen minden idők egyik legjobb/legszórakoztatóbb reklámjának tartják a cseh Ivan Zacharias rendező 2005-ös művét, amiben átlagosan nagyjából két másodpercenként láthatunk valamilyen filmes trükköt:
A hirdetés címe is Stunt City, és azt mutatja be, hogyan indul egy átlagos munkanap egy trükkökre szakosodott filmstúdióban. Van benne dinamika, az kétségtelen, az egyetlen kérdés, hogy egy ennyire tömény, sodró perc végén mennyire marad meg a közönségben, hogy voltaképpen mit is reklámoz a film.
Bár talán olyan sokszor megnézi mindenki, hogy előbb-utóbb úgyis tudatosul. (A megfejtés egyénként Rexona férfidezodor.)
A cseh mester azóta tévédrámát és kémfilmet is rendezett, a reklámjaiból pedig itt láthattok egy válogatást.
Ez is érdekelhet: