Beszakad a tető, lángol az öltöny, motoros száguld a lépcsőkön – ezt a 2005-ös, egyperces reklámot sokan minden idők egyik legjobbjának tartják.

Többen minden idők egyik legjobb/legszórakoztatóbb reklámjának tartják a cseh Ivan Zacharias rendező 2005-ös művét, amiben átlagosan nagyjából két másodpercenként láthatunk valamilyen filmes trükköt:

A hirdetés címe is Stunt City, és azt mutatja be, hogyan indul egy átlagos munkanap egy trükkökre szakosodott filmstúdióban. Van benne dinamika, az kétségtelen, az egyetlen kérdés, hogy egy ennyire tömény, sodró perc végén mennyire marad meg a közönségben, hogy voltaképpen mit is reklámoz a film.

Bár talán olyan sokszor megnézi mindenki, hogy előbb-utóbb úgyis tudatosul. (A megfejtés egyénként Rexona férfidezodor.)

A cseh mester azóta tévédrámát és kémfilmet is rendezett, a reklámjaiból pedig itt láthattok egy válogatást.

Ez is érdekelhet:

Az idei Super Bowl autós reklámjaiban is tarol az elektromos autózás

Villanyautók, villanyautók mindenhol! Az elektromos mobilitási forradalom lassan bedarálja az autóipar hirdetési szegmensét is, a Super Bowlon is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés