Őszintén szólva kezd egy kicsit nevetségessé válni ennek a filmnek a reklámkampánya. Ezzel a legutóbbi sztorival például már egyértelműen túlmentek a kerítésen.

Mégis, mit gondoljon az ember egy olyan moziról, mely az előzetesek szerint kizárólag brutális felugratós ijesztgetésekkel akar szórakoztatni. Az apáca olyan szinten ráment erre, hogy a legutóbbi tévészpotjai már echte kínosak voltak.

A jump scare a tehetségtelen rendező suspense-sze: ha nem megy a feszültségkeltés, legalább hozzuk a szívbajt a nézőre! Az utóbbihoz végülis nem szükséges hangulatfestés, elég, ha valamilyen förtelmet a néző pofájába tolnak egy hirtelen és éles hanghatás kíséretében. Nagyon olcsó eszköz, és egyelőre úgy tűnik a The Nun készítői csak ehhez értenek.

Most azonban végre a fejükre lett koppitva, a legutóbbi teaserükben ugyanis ezt sikerült összehozniuk:

Nagyon genyó trükk, ugye? Úgy pedig még genyóbb, hogy ezek a szerencsétlenek a fenti klipet felugró reklámként helyezték el más videók alá. Képzeld csak el: a nagyi nosztalgiázik valamilyen ősöreg videoklippel, aztán egyszercsak jön az apáca és az arcába ordít.

Szerencsére a YouTube is kapcsolt, és letiltották az egész kampányt a francba. Szerintünk a dolog simán megérdemelt volna valami komolyabb retorziót is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés