Őszintén szólva kezd egy kicsit nevetségessé válni ennek a filmnek a reklámkampánya. Ezzel a legutóbbi sztorival például már egyértelműen túlmentek a kerítésen.

Mégis, mit gondoljon az ember egy olyan moziról, mely az előzetesek szerint kizárólag brutális felugratós ijesztgetésekkel akar szórakoztatni. Az apáca olyan szinten ráment erre, hogy a legutóbbi tévészpotjai már echte kínosak voltak.

A jump scare a tehetségtelen rendező suspense-sze: ha nem megy a feszültségkeltés, legalább hozzuk a szívbajt a nézőre! Az utóbbihoz végülis nem szükséges hangulatfestés, elég, ha valamilyen förtelmet a néző pofájába tolnak egy hirtelen és éles hanghatás kíséretében. Nagyon olcsó eszköz, és egyelőre úgy tűnik a The Nun készítői csak ehhez értenek.

Most azonban végre a fejükre lett koppitva, a legutóbbi teaserükben ugyanis ezt sikerült összehozniuk:

Nagyon genyó trükk, ugye? Úgy pedig még genyóbb, hogy ezek a szerencsétlenek a fenti klipet felugró reklámként helyezték el más videók alá. Képzeld csak el: a nagyi nosztalgiázik valamilyen ősöreg videoklippel, aztán egyszercsak jön az apáca és az arcába ordít.

Szerencsére a YouTube is kapcsolt, és letiltották az egész kampányt a francba. Szerintünk a dolog simán megérdemelt volna valami komolyabb retorziót is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
44% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés