Először közölt adatokat a Netflix arról, hogy mennyien nézték az egyes műsorait – a streamingszolgáltató 2023 első félévének megtekintési adatait tárta a köznyilvánosság elé egy összegzésben.

A Netflix történetének első nézettségi jelentése több mint 18 ezer műsor megtekintési adatait tartalmazza, amelyek előtt összesen cirka 100 milliárd órát ütöttek el a felhasználók.

A tavalyi év első felének a legnépszerűbb tartalma az Éjjeli ügynök (The Night Agent) lett, amellyel világszerte 812 millió órát töltöttek a felhasználók.
Forrás: Netflix

A második helyen a Ginny és Georgia (Ginny & Georgia) második évada végzett 665,1 millió órás megtekintéssel, a harmadik helyezett a Dicsőség (The Glory) 622,8 milliós össznézettséggel – a Wednesday lett a negyedik 507,7 millió órával.

Ezek is érdekelhetnek:

Egy dögunalmas akcióvígjáték még pont befért erre az évre

Aki jóízűen el tudja rágcsálni századjára is ugyanazt a rágógumit, annak mondjuk ezzel sem lesz sok baja.

(Forrás: Arstechnica, HVG)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés