Ez a reklám ékes példája annak, hogy akkor is jól jön a pénz, ha már túl vagy a Terminátor, a Kommandó és a Ragadozó főszerepén.

Arnold Schwarzenegger a 80-as évek végén még nem volt Kalifornia egykori kormányzója, viszont már – hétszeres Mr. Olympiaként – túl volt a kultfilmnek számító Terminátor első részén, illetve az olyan klasszikusokon, mint a Kommandó, a Ragadozó (Predator) vagy az Ikrek, vagyis valószínűleg már nem volt rászorulva arra, hogy bármit elvállaljon. Azélőszövetafémvázon 1989-ben mégis igent mondott erre a japán energiaitalt népszerűsítő reklámszerepre, amire a magyarázat csak az lehet, hogy kellően jól fizetett:

Egyébként Schwarzeneggernek egész reklámsorozata volt Japánban:

(Forrás: Historic Vids)

Ez is érdekelhet:

Hasta la vista, baby – Itt a Schwarzenegger-kvíz

Tegnap ünnepelte a 76. születésnapját Arnold Schwarzenegger, ezért hoztunk egy kvízt, amelyből kiderül, mennyire ismered Schwarzenegger életét, munkásságát.

Így népszerűsítette müncheni konditermét Arnold Schwarzenegger 1967-ben

Arnold már akkor is tudta, hogy valamit vagy teljes szívvel érdemes csinálni, vagy sehogy. Érdemes megnézni, mire vitte ezzel az életfilozófiával.

Schwarzenegger elárulta, mi a reggeli rutinja, ami 75 évesen is frissen tartja

Talán érdemes megfogadni a tanácsát valakinek, aki egy kis osztrák faluból egészen a világhírig, majd a kaliforniai kormányzóságig vitte.

Értetlenül állunk Schwarzenegger legvállalhatatlanabb reklámja előtt 1989-ből

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Robert De Niro próbál úrrá lenni a káoszon a Netflix új minisorozatának első előzetesében

A világ nyolc legfélelmetesebb karácsonyi hiedelme

Karácsonyi retrokvíz: nosztalgia fenyőfákkal, édességekkel és robotokkal

További cikkeink a témában
Tíz dolog, amivel boldoggá tehetsz egy gamert karácsonykor
Hirdetés