Mert azért azt szögezzük le, hogy amit Schobert Norbert fitneszguru mondott a terhesség alatti/utáni elhízás és a válások kapcsolatáról, az echte baromság. A bátrabb márkák nem is késlekedtek a válasszal.
A Coca-Cola bejegyzése aratta a legnagyobb sikert, amiben nagy szerepe volt annak is, hogy ők igen korán reagáltak a dologra. Nem is akárhogy:
A Dove...
... és az IKEA ugyanezt a koncepciót hozta:
A Pöttyös és a Fővárosi Állatkert reakcióját sem lehet nem szeretni:
A Marso verziójával pedig azt bizonyítjuk, hogy a szeretet tényleg olyasmi, amit bármilyen költői eszközzel ki lehet fejezni:
Így lehet szelíden a földbe döngölni egy oktalan szellemi ámokfutást. Itt még nincs vége, egyre többen állnak be a Norbi ellen kreatívkodók soraiba, és ahogy duzzad a sereg, a megoldások is egyre elegánsabbak. Ezek között már akad olyan is, ami egyszerre vicces és ellenállhatatlanul szívmelengető:
Végül pedig a két kedvencünkkel zárjuk a sort:
Van még kérdés?