Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Retail Therapy-nak nevezte el a kollekciót a svéd bútorcég, a tárgyak pedig a svédek által gyakran keresőbe írt kifejezésekről kapták a neveiket.

Nézd meg mindet, elég szemtelen, de nagyon hatásos kampány lett, mert a végén azt érzed, az IKEA minden Google-problémádra megoldást kínál. Itt vásárolhatsz a kollekcióból, ha a poénon felül komolyan megtetszettek a keresőmondatos termékek.

Úgyhogy innentől nem Fjellse ágyat fogsz venni, hanem „A partnerem horkol”-t és „Hogyan lehet boldog párkapcsolatban élni”-t, csak hogy tudd. Grat, IKEA, ügyes húzás!

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.