Ha vállalkozást vezetsz, biztosan volt már olyan, hogy szeretted volna egy kis aprósággal meglepni az ügyfeleidet, partnereidet vagy akár a saját csapatodat. De hát mit lehet adni úgy, hogy ne legyen unalmas, praktikus legyen és felkapják rá a fejüket? Jöjjön pár laza, de hasznos tipp, ha logózott reklámajándékban gondolkodsz!

1. Van élet a tollon túl – gondolkodj praktikusan!

Persze, a golyóstoll örök klasszikus, de ma már ennél jóval több mindenből lehet válogatni. Egy power bank, vezeték nélküli töltő vagy kulacs sokkal jobban passzol a mai tempóhoz. Ezek tényleg jól jönnek a mindennapokban, és nem a fiók mélyén végzik. Az pedig, ha valaki nap mint nap kézbe veszi, amit tőled kapott, az már félsiker.

2. Nem kell ordítani a logónak

A logó jöhet, de nem kell, hogy egy A4-es méretű legyen. Minél visszafogottabb, annál elegánsabb – főleg, ha például prémiumabb vonalon mozogsz. Egy logózott reklámajándék is lehet ízléses, sőt éppen attól fogják még inkább szeretni. Egy finoman gravírozott logó például sokkal menőbb, mint egy messziről rikító cégnév. Ne az legyen az érzése annak aki kapja, hogy általa is reklámozni szeretnél, hanem, hogy meg szeretted volna ajándékozni.

 

3. Legyen valami apropója

Lehet ez bármilyen ünnep, évforduló vagy egy új termék bevezetése, ha van mihez kötni az ajándékozást, az mindig plusz pont. Az emberek szeretik az „alkalomra kapott” ajándékokat, és jobban is értékelik őket. És nem kell nagy dolgokra gondolni, néha egy jópofa ajándék egy frappáns üzenettel remekül működik, amit például az Oppala kínálatából is kiválaszthatsz.

4. Gondolj a csapatodra is!

Nem csak az ügyfeleknek járhat meglepetés. Egy céges eseményen vagy a karácsonyi vacsorán, de akár egy jól sikerült projekt után is jöhet egy kis ajándék. Egy laza sapka, egy menő bögre vagy akár egy sörnyitó apróságnak tűnhetnek, de sokat dobnak a hangulaton is. A csapat összetartozását is erősíti, ha ugyanazt viselik vagy használják a hétköznapokban.

5. A hasznos mindig nyerő

Végül a legfontosabb, hogy az ajándék legyen jól használható. Ha minden nap előveszik, akkor jó eséllyel a terméked, branded is eszükbe jut majd. Sőt egy megbeszélésen kitett kulacs másokkal is beszédtéma lehet, így akarva akaratlanul reklámfelületként funkcionál az “ártatlan” kis ajándékod.

A lényeg, hogy ha ajándékban gondolkodsz, ne bonyolítsd túl. Inkább találd meg azt az egyensúlyt, ahol egyszerre tudsz adni valami jópofa dolgot, és ezzel mindig ott lehetsz a másik szeme előtt.

(Szponzorált tartalom)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

További cikkeink a témában
A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés