Az internet népének figyelmét is felkeltette a „„„„nagy”””” átalakulás.
A Xiaomi alig két hete mutatta be az új logóját, ami mindössze annyiban tér el az előzőtől, hogy a narancssárga négyzet sarkait lekerekítették.
A Logo That Feels "Alive"#InnovationForEveryone pic.twitter.com/oimhPHZohK
— Xiaomi (@Xiaomi) March 30, 2021
A kínai vállalat ezért – és most kapaszkodj meg –
300 000 dollárt, azaz 90 millió forintot fizetett a grafikus dizájner Kenya Harának.
A művész elmondta, hogy a szuperellipszis matematikai képletet segítségével alkotta meg az új emblémát és szerinte sikerült a Xiaomi belső szellemét is beleágyaznia.
A kínai vállalt célja egyébként az lenne az új logóval, hogy növelje a márkaismertségét a fogyasztók között és megerősítse a pozícióját a prémium kategóriában.
Az internet népének figyelmét is felkeltette a „„„„nagy”””” átalakulás, többen is megjegyezték, hogy feleannyiért, sőt, akár ingyen is bevállalták volna ezt a lekerekítést, mások szerint ez csakis egy vicc lehet.
(Fotó: Xiaomi)