Az internet népének figyelmét is felkeltette a „„„„nagy”””” átalakulás.

A Xiaomi alig két hete mutatta be az új logóját, ami mindössze annyiban tér el az előzőtől, hogy a narancssárga négyzet sarkait lekerekítették.

A kínai vállalat ezért – és most kapaszkodj meg –

300 000 dollárt, azaz 90 millió forintot fizetett a grafikus dizájner Kenya Harának.

A művész elmondta, hogy a szuperellipszis matematikai képletet segítségével alkotta meg az új emblémát és szerinte sikerült a Xiaomi belső szellemét is beleágyaznia.

A kínai vállalt célja egyébként az lenne az új logóval, hogy növelje a márkaismertségét a fogyasztók között és megerősítse a pozícióját a prémium kategóriában.

Az internet népének figyelmét is felkeltette a „„„„nagy”””” átalakulás, többen is megjegyezték, hogy feleannyiért, sőt, akár ingyen is bevállalták volna ezt a lekerekítést, mások szerint ez csakis egy vicc lehet.

Meg tudod nevezni 2020 tíz legnépszerűbb okostelefon-gyártóját?

2021-ben ez nem így fog kinézni, az LG kilépése átrajzolhatja.

(Fotó: Xiaomi)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés