A Madarak megvan Alfred Hitchcocktól? Nekünk az ugrott be erről.

Az Apple kampányt indított a Safari néven futó saját böngészőjének népszerűsítésére. A legújabb reklám arra lett kihegyezve, hogy mindenki veszélyben van, mármint mindenkit megfigyelnek, aki internetre beteszi a lábát – lásd személyre szabott hirdetések –, kivéve azok, akik a Safarit használják, mert annak adatvédelmi funkciói más webböngészőknél jobban meggátolják az online nyomkövetők működését.

Biztonsági kamerák, amik madárszerű gépekké alakulva repkednek + feszült zenei aláfestés, ez az elegy pedig egészen olyan érzetet ad ki, mintha Alfred Hitchcock Madarak című filmjét néznénk:

 

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezekből a fotelekből még nagyobb élmény filmet vagy meccset nézni

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek

További cikkeink a témában