A Madarak megvan Alfred Hitchcocktól? Nekünk az ugrott be erről.

Az Apple kampányt indított a Safari néven futó saját böngészőjének népszerűsítésére. A legújabb reklám arra lett kihegyezve, hogy mindenki veszélyben van, mármint mindenkit megfigyelnek, aki internetre beteszi a lábát – lásd személyre szabott hirdetések –, kivéve azok, akik a Safarit használják, mert annak adatvédelmi funkciói más webböngészőknél jobban meggátolják az online nyomkövetők működését.

Biztonsági kamerák, amik madárszerű gépekké alakulva repkednek + feszült zenei aláfestés, ez az elegy pedig egészen olyan érzetet ad ki, mintha Alfred Hitchcock Madarak című filmjét néznénk:

 

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Valentin-napi erotikus ajánló: 10 nőtípus, 10 szenvedélyes ajándék

Aki szeret utazni, az semmiképp se hagyja ki ezt a februári budapesti eseményt!

Előkerült egy videó, ahogy a leszállás után rögtön a hátára fordul és kigyullad a Delta-gép

A világ minden nagyobb nyelvét érteni fogod ezzel a fordító fülhallgatóval
Hirdetés