Mutatjuk, melyik cég vette el tőlük a „One More Thing”-et.
Az Apple az Egyesült Királyságban már nem birtokolja a cég történetének talán legikonikusabb félmondatát, a „One More Thing”-et.
Ez a félmondat volt Steve Jobs egyik védjegye, amivel a híres prezentációi fordulatot vettek és lerántották a leplet az aktuális nagy dobásról.
A cégnek tehát elég sokat jelent ez a szlogen, ezért valószínűleg elég fájó, hogy az Egyesült Királyságban elvesztették a használati jogát.
Swatch vs. Apple
Az Apple és a bohókás, színes órákat gyártó Swatch között már régóta elég rossz a viszony. Az egész akkor kezdődött, amikor az amerikai techvállalat az okosóráját iWatch néven akarta kiadni, de ennek a kifejezésnek a védjegyét a Swatch birtokolta több országban, így lett az Apple okosórájából iWatch helyett Apple Watch.
A Swatch ezután megszerezte a folyékony fém órákban történő alkalmazására vonatkozó védjegyet is.
Ez azért dühítette fel az Apple-t, mert a vállalat azt tervezte, hogy erre az anyagra fogják építeni az Apple Watchok következő generációit. Az Apple órája időközben hatalmas siker lett és brutálisan nagyot harapott a Swatch piacából.
One More Bosszú
A Swatch legújabb lépése, hogy védjegyhadjáratot indított az Apple ellen, méghozzá a One More Thing szlogen kapcsán. A cég 44 országban, többek között az Egyesült Királyságban is bejegyezte a szlogent sajátjaként. Ezután minden piacon elindulnak majd a pereskedések, de a brit döntés nem túl jó előjel az Apple számára.
A bírói döntésben is feltüntetik, hogy bár a Swatch szándékai ködösek, de ennek ellenére ők voltak az elsők, akik bejegyezték a három szóból álló szlogent, így kereskedelmi célokra is csak ők használhatják a jövőben.
9to5mac; kiemelt kép: Getty Images