Mert ha az új iPhone 6s megbírja a vizet, akkor a többi is megbírja, nem? Hát nem, de valakinek muszáj volt kipróbálnia, hogy így van-e.

Bár a kísérlet elsőre nettó pénzkidobásnak tűnik (aminek az egyetlen tanulsága talán az, hogy az iPhone 6s mégsem annyira vízálló), Zach Straley stratégiája akár még be is jöhet, hiszen ha sokan nézik meg a videóját, akkor a hirdetési bevételek simán ellensúlyozhatják a tönkretett iPhone-ok értékét.

A három nap alatt elért 56 ezer megtekintés mondjuk nem olyan izmos (ilyen videóknál alap a milliós megtekintés), és az is nagyon ritka, hogy egy videó több diszlájkot kap a Youtube-on, mint lájkot, amivel Straleynak sikerült olyan félistenek nyomába lépnie, mint mondjuk Rebecca Black vagy Justin Bieber. Gratulálunk!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Így orvosolhatod, ha téged is szívat az iPhone ébresztőórája

Öreg rollerroncs volt, most újszerű és nagyon menő

További cikkeink a témában