Lenne potenciál a mentesítő expressztraktor-járatokban.

A kötöttpályás közlekedés gyors, kiszámítható helyváltoztatást tesz lehetővé, legalábbis elméletileg. A magyar vasút folyamatosan cáfolja, vagy legalábbis árnyalja ezt az ideális képet, amikor elavult vágányokon ősi járművek vonszolják magukat, ha épp működnek.

A BZ motorkocsikról korábban hangulatos videót készített a MÁV, sajnos azonban nem nosztalgiajártként, hanem menetrend szerint közlekednek sok helyen a csehszlovák szerelvények – például a 106-as vonalon, Debrecen és Nagykereki között. Bizonyára nagyon rossz állapotú a pálya, mert 20-as lassújel van érvényben, ami annyira alacsony sebesség, hogy egy MTZ traktor is lehagyja, ahogyan az a derék traktorista által készített videón is látszik.

Egyelőre nincs hír arról, hogy a MÁV mentesítő traktorokkal gyorsítaná a közlekedést.

(A videót a Telexen láttuk.)

Ez is érdekelhet:

Amikor kiszaladt egy vasúti szerelvény a Nyugatiból a Lenin körútra

Egy tolatásvezető és egy kocsirendező hibázott, elszabadult tíz személykocsi, hangosbemondón figyelmeztették az embereket, hogy meneküljenek a vágány mellől és mögül.

A MÁV bemutatja: a világ legszarabb melója

Eddig nem gondoltunk bele egy vonalgondozó életébe, mostantól pedig soha többé nem akarunk.

Így lángolt a MÁV dízelmozdonya Kőbányánál

Valószínűleg nem a nagy sebesség miatt hevült túl a veterán jármű.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A világ legvékonyabb spagettije szabad szemmel láthatatlan, viszont kiváló kötszer készülhet majd belőle

További cikkeink a témában