A mediterrán kihívásokra mediterrán válaszokkal készültek.

Régi vicc, hogy a MÁV öt ellensége a négy évszak és az utasok, de elég gyakran láthatjuk, hogy a nyár tényleg az, és nem csak a légkondik nem léte vagy működési zavarai miatt. Nagy forróságban a sínek is deformálódnak, ami miatt csökkenteni kell a vonatok sebességét. Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója videóban jelentette be, hogy kísérleti jelleggel a pécsi fővonalon, Bükkösd térségében egy rövid szakaszon fehér hővédő anyaggal fújják le a sínpárt, és figyelik, hogyan válik be a mediterrán országokban már elterjedt módszer.

Ez is érdekelhet:

Százéves a legendás magyar gőzmozdony, a Bivaly

Akit a mozdony füstje megcsapott… az valószínűleg egy ilyen gőzösbe szeretett bele.

Nem figyeltek a vasutasok, 31 ember halt meg a szajoli állomáson 1994-ben

Az egyik legsúlyosabb magyarországi vasúti balesetben rossz vágányra futott egy vonat, a kisikló kocsik az állomásépületben és a peronon is pusztítottak.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés