A mediterrán kihívásokra mediterrán válaszokkal készültek.

Régi vicc, hogy a MÁV öt ellensége a négy évszak és az utasok, de elég gyakran láthatjuk, hogy a nyár tényleg az, és nem csak a légkondik nem léte vagy működési zavarai miatt. Nagy forróságban a sínek is deformálódnak, ami miatt csökkenteni kell a vonatok sebességét. Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója videóban jelentette be, hogy kísérleti jelleggel a pécsi fővonalon, Bükkösd térségében egy rövid szakaszon fehér hővédő anyaggal fújják le a sínpárt, és figyelik, hogyan válik be a mediterrán országokban már elterjedt módszer.

Ez is érdekelhet:

Százéves a legendás magyar gőzmozdony, a Bivaly

Akit a mozdony füstje megcsapott… az valószínűleg egy ilyen gőzösbe szeretett bele.

Nem figyeltek a vasutasok, 31 ember halt meg a szajoli állomáson 1994-ben

Az egyik legsúlyosabb magyarországi vasúti balesetben rossz vágányra futott egy vonat, a kisikló kocsik az állomásépületben és a peronon is pusztítottak.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés