Akkor is szükség volt a légi növényvédelemre, amikor drónokról még nem is álmodtunk.

Két szántóföld vagy gyümölcsös között volt az ideiglenes repülőterük, folyamatosan települtek egyik helyről a másikra, és brigádokban dolgoztak az ország minden részén. Egykoron mintegy háromszáz légijármű, köztük rengeteg Kamov helikopter biztosította az országban a légi növényvédelmet.

Hogyan működött a Repülőgépes Szolgálat? Milyen szerepet játszott a hazai növényvédelemben a Kamov 26-os? Hogyan használták a típust szántóföldek felett, és a szőlőhegyek lankáin? Miért volt nehéz megtalálni a nyolcvanas években a kukacbombázó váltótípusát? Mindez kiderül a Légiközlekedési Kulturális Központ videójából.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés