Egy 1939-es Plymouth kisteherautót ma már amúgy is megnéznénk. Ezt viszont hallani és érezni is akarnánk.

Gary Corns vett egy ’39-es Plymouth pickupot. Coloradóban azért ez nem akkora sztori, és harminc éve sem volt az, amikor történt a dolog. Nem is foglalkozott a kocsival, egészen addig, amíg a közeli repülőgép-temetőben nem figyelt fel egy hidroplánra, és főleg a Jacobs R–755-ös motorjára.

A héthengeres csillagmotornak minden irányban szűk volt a pickup eleje, mivel azonban az alváz úgyis szétrohadt, hosszabbra építették vissza, így csak felfelé lóg ki a közúti járműben erősen feltűnő, 12,4 literes szerkezet.

Az átalakítás nem merült ki ennyiben: az utastér is repülős hangulatú lett, még egy légcsavar is ott van dísznek, a karosszéria pedig fémtisztára csiszolva, némi kiegészítővel teszi tökéletessé az alkotást.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A világ legvékonyabb spagettije szabad szemmel láthatatlan, viszont kiváló kötszer készülhet majd belőle

További cikkeink a témában