Ez a 43 másodpercnyi színtiszta alázás nagyon szépen be van csomagolva.

Kicsivel több mint egy hete rendesen felborzolta a kedélyeket az Apple a frissen bemutatott iPad Prójához készült reklámvideójával, amivel egyesek szerint az óriásvállalat kigúnyolja az emberi kreativitás évtizedes, gyönyörű találmányait, illetve azok feltalálóit, megalkotóit. Az Apple reagált a dologra: magyarázkodott egy sort, a végén pedig bocsánatot kért a tettéért (amiben mi egyébként semmi rosszat nem láttunk).

Kiverte a biztosítékot az Apple legújabb reklámja. Nálad is?

A reklám üzenete egyértelműnek tűnik, sokan azonban egészen mást látnak bele.

Nemrég pedig egy zseniális válasz is érkezett az Apple videójára mégpedig egyenesen Samsungtól, ami a Galaxy Tab S9 tablet reklámjába csomagolta a fricskát – vagyis a szépen becsomagolt 43 másodpercnyi színtiszta alázást –, mondván: „a kreativitást nem lehet eltiporni”.

Ez is érdekelhet:

Így fog kinézni a 25 év után feltámasztott legendás Nokia modern változata

Egy másik készülékre inkább hasonlít a Nokia 3210 2024-es változata.

Rekonstruálták egy 75 ezer éve élt neandervölgyi nő arcát

Meglepően hasonlóan nézett ki, mint a modern ember.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Ha fotós csúcstelefont keresel, a Xiaomi 15 sorozatnál ne keress tovább!

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

További cikkeink a témában
„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton
Hirdetés