Ez a 43 másodpercnyi színtiszta alázás nagyon szépen be van csomagolva.
Kicsivel több mint egy hete rendesen felborzolta a kedélyeket az Apple a frissen bemutatott iPad Prójához készült reklámvideójával, amivel egyesek szerint az óriásvállalat kigúnyolja az emberi kreativitás évtizedes, gyönyörű találmányait, illetve azok feltalálóit, megalkotóit. Az Apple reagált a dologra: magyarázkodott egy sort, a végén pedig bocsánatot kért a tettéért (amiben mi egyébként semmi rosszat nem láttunk).
Nemrég pedig egy zseniális válasz is érkezett az Apple videójára mégpedig egyenesen Samsungtól, ami a Galaxy Tab S9 tablet reklámjába csomagolta a fricskát – vagyis a szépen becsomagolt 43 másodpercnyi színtiszta alázást –, mondván: „a kreativitást nem lehet eltiporni”.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
Ez is érdekelhet: