Legalább is ebben reménykedik a Snapchat, akik éppen most mutatták be a saját gyártású kamerás szemüvegüket.

A szemüvegben egy 115 fokos látószögű halszem-optika van, ami nagyjából az emberi szem látóterének felel meg, és maximum 30 másodperces videókat lehet vele rögzíteni, amiket aztán a telefonodon keresztül rögtön fel is tölthetsz a Snapchatre.

A promó videó elég meggyőző, viszont az is lehet, hogy egyben egy ügyes trükk is: a szemüvegről egyelőre nem lehet tudni, hogy kapott-e optikai képstabilizátort, márpedig aki használt már valamilyen kamerás szemüveget, az jól tudja, hogy képstabilizátor nélkül a videó

  • vagy idegesítően remegni fog
  • vagy úgy kell járnod a felvétel közben, mintha éppen nagyon kéne hugyoznod.

Hogy mennyire remeg a kép, az viszont a promó videóból nem derül ki, hiszen abban végig gördeszkán gurulnak.

A másik érdekesség a szemüveg extravagáns kinézete, ami egyrészt érthető, hiszen elsősorban fiataloknak készült, másrészt a Snapchat ezzel elég sokat kockáztatott, mert ha az említett fiatalok úgy döntenek, hogy a dizájn nem menő, hanem béna, az azonnal megpecsételheti a szemüveg sorsát.

A szemüveg szélén elhelyezett két kör (amiből az egyik a kamera) mindenesetre nem volt a legszerencsésebb ötlet, szerintünk pont úgy néz ki, mintha a szemüveg viselőjének erősen szétállnának a szemei. És ha ezt egyszer észrevetted, már nem is nagyon tudod máshogy látni a dolgot.

A szemüvegnek ennek ellenére jó esélye van rá, hogy sikeres legyen, pláne azért, mert mindössze 130 dollárba (kb. 37 ezer forint) kerül, ami borzasztóan olcsónak számít más kamerás szemüvegekhez képest.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Így nézett ki, ahogy a dubaji esőapokalipszis elmosta a luxusvárost

További cikkeink a témában