Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Tesla alaposan meglepte a sofőröket, amikor a Model S-be a legutóbbi frissítéssel berakták a robotpilóta funkciót, ami alapjáraton annyit tud, mint az S-Merci automata módja, vagyis autópályán elvileg emberi beavatkozás nélkül is tud közlekedni. Na ez az, amit a gyermeki lelkületű (és talán kicsit analfabéta) vásárlók nem vettek figyelembe, és orrba-szájba elkezdték próbálgatni a kocsi határait, amit nem egyszer sikerült is megtalálniuk.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=MrwxEX8qOxA

https://www.youtube.com/watch?time_continue=169&v=oIxNgts8y_E

Fontos megjegyezni, hogy minden esetben a sofőr volt a hibás, hiszen a Tesla egy szóval sem mondta, hogy robotautót épített, csupán egy olyan autót, ami az autópályán képes a sávban maradni, tartani a sebességet, a követési távolságot, és még akár előzni is, ha muszáj - vagyis csupa olyan dolgot, amik külön-külön már régóta megtalálhatóak a drágább kocsikban, de így együtt szinte azt az érzést keltik, mintha egy magától közlekedő autóban ülnél. Mondjuk ez a rendőröket nem nagyon érdekli:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=764&v=4CZe5DXeYzw

A valódi robotautók ennél azért sokkal ügyesebbek, annyira, hogy a legtöbb balesetet a Google tesztautóinál az okozza, hogy a nem robot sofőrök rendszeresen nekikoccannak a veszélyhelyzet miatt hirtelen fékező robotautóknak.

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.