Már 16 millió ügyfele van világszerte a Wise-nak, és további terjeszkedési terveket dédelget. A globális techcég, amelynek célja a pénzküldés és a pénzkezelés legjobb módjának kiépítése, ma új arculatot vezet be.
Már szinte nincs, aki legalább hírből ne ismerné a Wise szolgáltatásait, elvégre már több mint 16 millióan használják világszerte, és negyedévente közel hatmillió aktív ügyfelének körülbelül 10,8 ezer milliárd forint értékű utalását kezeli, emellett hetente mintegy százezer új ügyfél regisztrál náluk.
A mostani teljes vizuális átalakítással egy friss zöld palettát és egy merész, új betűtípust mutat meg a cég, a megjelenésben pedig felfedezhetőek a világ pénznemei, helyei és nyelvei. Az új arculat célja, hogy a Wise ügyfélélménye a regisztráció helyétől és nyelvétől függetlenül egységes legyen, és hangsúlyozza
a Wise küldetését, a pénz határok nélküli világának megteremtését,
valamint azt a törekvését, hogy gyors, kényelmes, költséghatékony és átlátható, globális alternatívát hozzon létre a hagyományos levelező bankok rendszerével szemben.
A Wise-zal továbbra is újdonságokat lehet felfedezni világszerte
A Wise 2011-ben indult útján, és továbbra is nagy erőket fektet abba, hogy bővítse egyedülálló nemzetközi számlakínálatát és a mögötte lévő infrastruktúrát:
A Wise számla: A világ első nemzetközi számlája, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy több mint 50 pénznemben utaljanak, költsenek, fogadjanak és tartsanak pénzt. A Wise nemrég bevezette az Egyesült Királyságban a Vagyon elnevezésű funkciójához tartozó Kamatokat, valamint Európában elindította az egyenleg-visszatérítést. Ezek olyan funkciók, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy a Wise-nál tartott pénzükön hozamot érjenek el, anélkül, hogy lekötnék a pénzüket, így bármikor hozzáférhetnek, amikor szükségük van rá. A mai napon a Wise bejelentette, hogy a Vagyont Szingapúrban is bevezették, és ez a funkció hamarosan Európában is elérhető lesz.
A Wise Business számla: A Wise Business a nemzetközi vállalkozások számára készült egyetlen olyan számla, amely minden szolgáltatást biztosít, amit a személyes számla is, emellett pedig olyan, cégek számára fontos funkciókat is kínál, mint a többfelhasználós hozzáférés, jóváhagyási munkafolyamatok, integrációk olyan könyvelési szoftverekkel, mint a Xero, és céges kiadásokhoz használt kártyák is rendelhetők az alkalmazottak számára. A Wise Business-t negyedévente több mint 300 000 vállalkozás használja. Az Egyesült Államokban a Wise az LLC-k (a kft. angol megfelelője) és az egyéni vállalkozók részére is megkezdte a kártyák bevezetését.
A Wise Platform: Több mint 60 bank és nagyvállalat, köztük a Google Pay, a Deel és a Monzo a Wise Platform partnerségén keresztül kínál gyorsabb, olcsóbb és hatékonyabb nemzetközi fizetéseket saját ügyfelei számára. A Wise Platform ma élesben elindult a Bank Mandirivel is, Indonézia legnagyobb eszközállományú bankjával.
Globális terjeszkedés Budapestről
A Wise jelenleg 5000 embert foglalkoztat világszerte, közülük 700-an Budapesten, a vállalat második legnagyobb EU-ban lévő irodájában dolgoznak. A budapesti központban a teljes cég képviselteti magát, beleértve a banki, mérnöki, marketing, üzemeltetési és termékekkel kapcsolatos feladatokat is.
A magyar iroda kulcsfontosságú a Wise küldetésének megvalósításában, azaz abban, hogy elhozza az emberek és a vállalkozások számára a határok nélküli pénz világát.
A budapesti alkalmazottak rugalmas munkakörnyezetet, orvosi magánbiztosítást, mentális egészségügyi támogatást, részvényopciókat, a Wise-nál eltöltött négy év után hathetes fizetett szabadságot, valamint olyan juttatásokat élveznek, mint a SZÉP-kártya és a közlekedési juttatások.
„Új megjelenésünket az a több millió ember és vállalkozás ihlette világszerte, akik ma használják a Wise-t – fogalmazott Kristo Käärmann, a Wise társalapítója és vezérigazgatója. – Inspirált bennünket, ahol élnek, de egyben azt az izgalmat is jelképezi, amelyet a világ felfedezése nyújthat számunkra. Az elmúlt évben új funkciókat vezettünk be, hogy a Wise ügyfeleink számára még hasznosabb legyen, utalásaik pedig még gyorsabbak.
Az utalások több mint felét kevesebb mint 20 másodperc leforgása alatt juttatjuk el a kedvezményezettnek. Csak 2022-ben körülbelül 646 milliárd forintot (1,5 milliárd fontot) takarítottunk meg ügyfeleinknek a bankokhoz képest.”
„De még hosszú út áll előttünk – folytatta Käärmann. – Az embereket és a vállalkozásokat még mindig félrevezetik a rejtett díjakkal, és évente körülbelül 78 ezer milliárd forintot veszítenek azzal, hogy nemzetközi pénzügyeiket a bankoknál intézik. Ezt a pénzt a számlák kifizetésére, vállalkozásuk bővítésére vagy megtakarításaikra is fordíthatták volna. Mi ezt elfogadhatatlannak tartjuk, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy bárkinek, bárhol elérhetővé tegyük szolgáltatásainkat.”
Az új arculat a Wise weboldalán és mobilalkalmazásain, valamint a vállalat digitális csatornáin, például a közösségi médiában is megjelenik már a mai napon.
(Forrás: közlemény)
Ez is érdekelhet: