1962 áprilisa a Lego történetének egyik legfontosabb hónapja volt. Ekkor jelent meg ugyanis a 400-as szett, amely alig volt több mint néhány kerék. A dánok korai megoldása szürke gumiabroncsokat jelentett külön tengelyekkel, melyek speciális 2x4-es blokkokba illeszkedtek. Ezzel véget ért a korábban a készletekhez adott acélkerekes Volkswagen Bogarak korszaka.

A készlet hatalmas siker lett, 1967-ben már több mint 820 ezer fogyott belőle, hiszen mindenki örült neki, hogy végre nem kockákat kell görgetni a padlószőnyegen. Ma, ötven évvel később a Lego a világ legnagyobb abroncsgyártója: a legapróbbtól a tízcentis átmérőig terjedő kínálatból évi 381 milliót készítenek, darabszámban megelőzve a Bridgestone-t, a Michelint és a Goodyeart is.

A Player további ötven gördülékeny évet kíván a Legónak! Addig is íme egy kis akció:

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új fényeket kap, de marad a nagy maszk a BMW 4-es Gran Coupén és i4-en

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés