A hatalmas kerekeken guruló, tető nélküli FT–86-ot végre képeken és videón is megcsodálhatjuk.

A GT–86-hoz képest a legszembetűnőbb változás a hatalmas kerekek, amelyek viszont minden bizonnyal csak a látványt szolgálják, és a sorozatgyártott autón már jóval kisebb (17 vagy 18 colos) kerekekkel fogunk találkozni. Ezenkívül szinte minden részlet megegyezik a kupéval: maradt a hatfokozatú automata váltó és a tulajdonképpen használhatatlan hátsó ülések is (mellesleg első ránézésre az első ülésekkel is van egy kis gond, nehéz eldönteni, hogy csokornyakkendős pincérekre vagy inkább Ku Klux Klán-tagokra hasonlítanak).

Az autó belsejében a fehér és fekete bőr dominál, ami szerintünk kifejezetten jól néz ki, a műszerfalon pedig még beépített iPhone-tartót is találunk.

Az autóról egy videó is kikerült a netre, a részletes adatokra viszont a Genfi Autószalonig várnunk kell, bár többé-kevésbé biztosra vehető, hogy a kabrióba is a kupé kétliteres, 200 lóerős, 4U–GSE boxermotorja kerül, ahogy korábban a GT–86 sportosított változatába is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Feltűnő jelenség az expresszionista Rolls-Royce Ghost

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés