A Dacia augusztusban elég szűkmarkúan mérte a képeket a kisebb ráncfelvarráson átesett Dusterről, most viszont pótolták a hiányosságot, és valóságos fotócunamit zúdítottak ránk.

A kocsiról korábban már szinte minden lényeges infót megírtunk: a legszembetűnőbb változás a kicsit range roveresre vett hűtőrács, ezenkívül jönnek az új LED-es lámpák és krómozott kipufogó, belül pedig igényesebb üléskárpit és felárért érintőképernyős navigációs-multimédia rendszer vár minket.

A motorkínálat csúcsára érkezik az 1,2 literes, 125 lóerős turbó, amellyel a Duster mindössze 6,3 litert fogyaszt százon. Az autó ára az eddigi hírek szerint nem változik az elődhöz képest, tehát (extrák nélkül) továbbra is a Duster lesz messze a legolcsóbb szabadidőautó a piacon.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon