A Fiatnak soha nem kellett a szomszédba mennie vicces reklámokért, de a fiatalabb amerikai korosztályt célzó hirdetéseikkel most kicsit átestek a ló (fejű ember) túloldalára.

Tiszteletre méltó dolog, hogy amikor a Fiat USA-nál megtudták, hogy a mai fiatalok a nők helyett már a mémekre gerjednek, ezt a pálfordulást megpróbálták valahogy a reklámjaikban is lereagálni, az már más kérdés, hogy nem nagyon sikerült nekik. Vagy lehet, hogy mi vagyunk már túl öregek, és a lófejű embert meg a dj-ző lajhárt látva huszonéves amerikai fiatalok hordái fogják megrohamozni a Fiat-márkakereskedéseket. Azért szívesen megnéztük volna azt az értekezletet (bocsánat, meetinget), ahol ezeket a reklámokat a Fiat felső vezetése jóváhagyta.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés