A kétajtós S63 AMG sokat változott a szedánhoz képest, a brutális teljesítmény viszont maradt.
A francia dizájner szerint a kocsi sokkal közelebbi rokonságban áll majd a Frankfurtban bemutatott tanulmánnyal, mint az S63 AMG szedánnal, amit annyira nem sajnálunk, hiszen az S osztályos AMG így végre valóban az 585 lóerős ikerturbós motorhoz méltó sportos kinézetet kaphat (persze luxusautóhoz képest igazából már a szedánnak sem volt miért szégyenkeznie). A tipikus AMG-jegyek, mint az áttervezett lökhárítók, nagyobb, sokküllős kerekek és erősebb fékek természetesen nem hiányozhatnak a kocsiról, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy az alapváltozathoz hasonlóan az AMG modellből is készül-e kabrió változat is.
Bár a képek nem hivatalosak, az eddigi kémfotók alapján nagyjából biztosak lehetünk abban, hogy a végleges modell legfeljebb csak minimálisan fog különbözni az itt látottaktól, így az egyetlen igazi kérdés, hogy mikor láthatjuk először élőben a CL-Merci utódjának csúcsváltozatát. A hírek szerint legalább fél év, de inkább több.
(Fotó: Virtuel-Car)