Az alkalmazás segít a környezetbarát szokások kialakításában is.

Mobilalkalmazáson belüli játékkal igyekszik segíteni felhasználóit a környezetbarát szokások kialakításában az Alipay, Kína egyik legnépszerűbb mobil- és online fizetési platformja. A 2016-ban bemutatott Ant Forest program a felhasználók mindennapi tevékenységét nyomon követve, a környezetbarát megoldásokat, egyebek mellett az online fizetést vagy a környezetkímélő közlekedési eszközök használatát úgynevezett virtuális zöldenergiává konvertálja.

Ezenfelül pontoznak még olyan környezettudatos döntéseket is, mint például ha valaki nem kér eldobható evőeszközt az interneten rendelt étel mellé.

A program közösségi médiaplatformként működik, a felhasználóknak arra is lehetőségük van, hogy energiát lopjanak az ismerőseiktől. Ráadásul az Ant Forest rangsort készít, ezzel a felhasználókat versenyzésre ösztönzi.

2018 végéig több mint 400 millió ember – vagyis a világ népességének öt százaléka – csatlakozott a kezdeményezéshez a cég adatai szerint, és eddig

a Kína északnyugati részén fekvő Kanszu tartományban, az északon található Belső-Mongólia Autonóm Területen, illetve az ország egyéb sivatagos részein.

Magyarország máshogy próbálkozik:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon