Még csak alig néhány napja jelentette be a BMW, hogy még erősebb változatban is kihozza az M2-est, máris itt a következő Competition kivitel. Az M5-ből készült csúcsmodell 625 lóerővel pályázik a következő álomautód címére.

Amikor azt hitted, hogy a 600 lóerős új M5 jelenti a csúcsot a BMW-nél, akkor még nem tudtad, hogy mivel készülnek az M GmbH-nál. Most azonban leleplezték az M5 Competition változatát, ami az M2 és M4 hasonló kiviteléhez képest minden téren még kiélezettebb lett. Nem is kérdés, hogy melyiket választanánk, ha abban a szerencsés helyzetben lennénk.

A Competition esetében ugyanis a 4,4 literes biturbó V8-as teljesítményét 600-ról 625 lóerőre növelték,

a 750 Nm maximális nyomaték pedig még szélesebb tartományban használható ki. Ez a kivitel is szériában kapja a nyolcfokozatú automata váltót és az összkerékhajtást, ami azonban gombnyomásra teljesen hátsókerekesre kapcsolható.

Az edzésnek meg is lett az eredménye, hiszen 0-ról 100 km/órára 3,3 másodperc alatt gyorsul, egy tizeddel hamarabb, mint a széria M5,

és a kétszáz is megvan 10,8 másodpercen belül, ami három tizedes javulást jelent. A Competition modellhez egyedi hangú kipufogórendszer, 10 százalékkal feszesebb rugók és áthangolt futómű tartozik.

Külsőre is megmondod róla, hogy ez nem akármilyen M5, hiszen amit csak lehetett, fényes feketére fújtak rajta, így a hűtőmaszk keretét, a visszapillantó tükörházakat, a kipufogóvégeket és még a típusjelzést is. A 20 colos kovácsolt kerekek is egyediek, elöl 275/35, hátul 285/30 méretű abroncsokkal.

Olvasd el azt is, milyen volt vezetni az M5-öt:

Hatszáz lóerővel, összkerék-meghajtással és gyönyörű ívekkel kényszerít térdre az új BMW M5! Kipróbáltuk

Mit lehet kezdeni 600 lóerővel és 750 newtonméterrel? Kérdezzük meg a nagyit!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A Lamborghini Urus sem úszta meg plug-in hibrid nélkül

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés