Ha az őrült manővereit nézve azt mondod, hogy Ken Block nem normális, akkor mit gondolsz, milyen lehet a garázsa? A Top Gear összeszedte, milyen autók állnak benne.
Ford Fiesta ST RX43
600 lóerős az a Fiesta, amit a Gymkhana ötödik részében láthattál, és ami a ralikrossz-világbajnokságra készült autóból épült. 0-ról 100-ra kereken 2 (kettő) másodperc alatt gyorsul fel, amire szüksége is volt, amikor éppen egy faltörő golyó elől kellett driftelni.
Ford Focus RS RX
Ken a Fiestát egy Focusra cserélte a ralikrossz-világbajnokságon, és ezt a gépet láthattad a Gymkhana 9-edik részében is. A motorja ugyan kisebb, mint az utcai modellé, nem 2,3, hanem csak 2 literes, de ez is 600 lóerőre képes. És persze a drift mód is megvan benne.
Ford Mustang Hoonicorn RTR
Ezt az autót nem lehet elfelejteni, de miért is tennéd ezt egy 1965-ös Mustanggal, amit 845 lóerősre építettek át? A Gymkhana 7-edik részében parádézott vele Ken, és tudjuk, hogy Clarksonék távozása óta nem nézed a Top Geart, de Matt LeBlanc, a Jóbarátok Joey-ja ezzel indult londoni városnézésre.
Ford Escort Mk II RS
Talán nem tudtad, de Ken Blocknak egy 1978-as Escort RS-e is van, persze ez sem széria. 2,5 literes négyhengerese 333 lóerős és 9000-nél kezdődik a piros mező a fordulatszámmérőjén, szóval gyengének nem mondanánk. Gymkhana videóban még nem szerepelt, de ami késik…
Ford F-150 Raptortrax
Snowboard-tartó és csörlő is került erre a Fordra, de nem ezért érdekes. Ken nem válogat, milyen kereket tesznek az autójára: ez a 6,2 literes V8-assal hajtott F-150 Raptor például négy Mattrack lánctalpat kapott, ha felvonó nélkül szeretnél feljutni a sípálya tetejére.
Subaru Impreza WRX STI
Minden ezzel kezdődött. 2008-ban Ken elvitte az 530 lóerősre izmosított, akkor két éves Subaruját egy reptérre, nyomott egy kövér gázt, és eltette keresztbe. A többi már történelem. A Gymkhana első részét eddig 15 millióan látták.
Ford Mustang Hoonicorn RTR V2
Kevesen gondolták volna, hogy Ken Mustangjából többet is ki lehetne hozni, de ki másnak jutna ilyen eszébe, mint neki? A második változat két turbóval szerelve, metanollal tankolva már 1400 lóerőt hozott ki a 6,7 literes V8-asból. Ez már Kennek is sok, azt mondta, ez a legijesztőbb kocsi, amit valaha vezetett.
Can-Am Maverick Max X RS Turbo
És akkor nézzük, mivel szórakozik Ken Block, ha a fenti autókat már unja? Ez a nehezen besorolható, quad-szerű jármű valójában mindenre jó: négyüléses, biciklitartós, szélvédője is van, és még ajtók is kerültek rá. Ja, és 130 lóerős, szóval ezzel lehet árkon-bokron át csapatni.
(via)